חברת א.ג.א.ס (3קיי) בע”מ מודה לך שבחרת בנו כספק שירותי ענן בארגונך.

שירותי הענן

  • בית העסק מתחייב לשלם בגין שירותי ענן חודשיים, הכוללים תמיכה טלפונית, ו/או גישה מרחוק  לצורך איבחון תקלות הנוגעות לענן ולהתחברות אליו.
  • במועד חתימת הסכם זה, תחתם הוראת קבע עבור תשלום חודשי קבוע שיחויב בתחילת חודש השירות.
  • שעות הפעילות של מוקד התמיכה הינם: בימים א’-ה’ בין השעות 08:00-20:00 ובערבי חג וימי שישי בין השעות 08:30-13:00.

 

תנאים כלליים

  • הצעה זו כפופה לכל התנאים המצויים בכרטיס הלקוח.
  • החיוב החודשי של שירותי הענן  יחל במועד הקצאת המשאבים בחוות השרתים ויחויב כל תחילת חודש מראש בהוראת קבע . החיוב החד פעמי בגין עבודת הקמת הענן יגבה ביום סיום ההקמה באמצעות אמצעי התשלום החודשי.
  •   ההצעה הינה לאירוח בענן ואינה כוללת את עלות הרישוי הנרכשת בנפרד מבית התוכנה- YIT.
  • תינתן אפשרות להוספת משתמשים באמצעות מילוי טופס ‘טיפול במשתמשי ענן’ עפ”י המחירים שסוכמו.
  • א.ג.א.ס (3קיי) בע”מ תהא רשאית לעדכן את תעריפי השירותים מעת לעת על פי שיקול דעתהובהודעה של 30 יום מראש.
  • מובהר כי רישיונות התוכנה שיותקנו בענן הינם באחריות הלקוח למעט רישיונות SPLA  המפורטים בהצעה זו.
  • החיבור לשירותי הענן נסמך על חומרת לקוח תקינה הכוללת מערכת הפעלה מעודכנת, תשתית וקישור אינטרנטי שהינם באחריות הלקוח. ללקוח לא תהא טענה כנגד חברת א.ג.א.ס (3קיי) בע”מ במקרה של כשל תקשורת.
  • חברת א.ג.א.ס (3קיי) בע”מ מתחייבת לעשות כל מאמץ בכדי לספק את השירות בהמשכיות עסקית מרבית ולצמצם הפרעות, שגיאות ופגמים במידע. למרות האמור, הלקוח מכיר בכך שבענן כבכל מערך מחשוב ייתכנו תקלות, שגיאות וזמני השבתה.
  • הלקוח משחרר באופן בלתי חוזר את א.ג.א.ס (3קיי) בע”מ ו/או מי מטעמה מכל אחריות לנזקים ישירים ו/או עקיפים כלשהם העשויים להיגרם למערכות מחשוב, מידע, גיבויים, חומרה ותוכנה, אובדן רווחים וכיוצ”ב,לרבות בגין אובדן מידע אשר ניתן היה למנעו באמצעות קיומה של מערכת שרידות/גיבוי מידע תקינה בחברה.
  • חובת התשלום/הזיכוי בגין הסכם זה אינם ניתנים לקיזוז כנגד זיכוי/תשלום בגין הסכם אחר.
  • במהלך תקופת ההתקשרות מתחייב הלקוח שלא לפנות לעובדי החברה בהצעה להעסיקם במישרין ע”י הלקוח ו/או לדון עימם על תנאי העסקתם בחברה. כמו כן, מתחייב הלקוח להימנע מלהעסיק מי מעובדי החברה במהלך תקופת ההתקשרות וכן במשך 24 חודשים לאחר סיומה, זולת אם ביקש וקיבל את הסכמת החברה לכך.
  • הצדדים יהיו רשאים להביא הסכם זה לידי סיום בהודעה בכתב שתשלח  30 יום מראש.
  • החברה תהא רשאית לבטל הסכם זה ללא הודעה מוקדמת במקרה של הפרת תנאי מתנאי ההסכם. הלקוח מצהיר כי הוא יעשה שימוש בשירות אך ורק למטרות חוקיות.
  • השותפים, בעלי המניות והמנהלים של הלקוח המזמין ערבים ביחד ולחוד לפירעון כל התחייבויותיו.
  •      הלקוח יהיה זכאי לקבל גיבוי גולמי של המידע על גבי מדיה חיצונית אותה יספק הלקוח ובעלות עבודה של 500 ש”ח לפני מע”מ.