שירותי מעטפת מקצועית
מנהלי רשת בארגון לא פעם נעזרים במומחים חיצוניים לסיוע בקבלת החלטות, תכנון ותקצוב של פרויקטים מורכבים.
הנחייה ויעוץ למנהל רשת בכתיבה ויישום של נהלי המחשוב וסיוע בפתרון תקלות מורכבות תוך העמקת כישוריו היא הכרחית וקריטית עבור כל ארגון הנסמך על מערכת המחשוב והתקשורת. ללא הבקיאות בתחום המחשוב מתקשים מעסיקים, להעריך ולהעצים את מנהל הרשת הפנימי, לנהלו ולבצע מעקב יעיל אחר התוצאות . A.G.A.S מציעה ללקוחותיה שירותי יעוץ הכוללים בין היתר, ביקורות תקופתיות לכלל המערכות, בניית נהלים וביצוע ביקורת על ביצועם.
ייחוד שרותי הייעוץ של A.G.A.S מתבטא בהקשבה לצרכי הלקוח על כל ההיבטים השונים כולל אבטחת מידע, ניהול כלכלי של משאבים, תשתיות ותוכנה. יעוץ זה מעניק למעסיק מנגנון הערכה והעצמה של מנהל הרשת ללא הצורך בהבנה טכנית, ומעניקה למנהל הרשת את הביטחון והידע לערוך שינויים מבניים נדרשים במערך המחשוב.
מוקד תמיכה בכירה – עזרה ראשונה לטכנאי המחשוב
איש ה-IT הפנימי תומך בארגון…. אך מי תומך באיש ה-IT?
תמיכה במערך הליבה של ארגון דורשת ידע וניסיון במגוון רחב מאוד של תחומים.
בעת תכנון הארכיטקטורה וטיפול בתקלות ברמת הליבה חשוב שיהיה גורם מקצועי שיכול לסייע לאיש ה-IT הפנימי בטיפול מהיר, בתכנון נכון ובמענה רציף.
ריטיינר תמיכה בכירה של AGAS נועד לטיפול בתקלות מורכבות, סיוע בתחזוקה שוטפת של המערכת כולל נתבי אבטחה ופעילות שוטפת לתקינות מערכות המידע בארגון.
- טיפול בתקלות ובקשות ברמת תמיכה בכירה מאיש ה-IT בארגון..
- ידע והבנת הרשת על בורייה ברמת מערכות הליבה.
הידע וההבנה של המערכות מאפשר סיוע יעיל והעצמת איש ה-IT הפנימי.