שדרוג מערך המחשוב, הקמת תשתיות ופרויקטים אחרים מורכבים הן לרוב ההשקעות המשמעותיות ביותר שעסק ידרש להם במהלך פעילותו. בכדי לצמצם זמני DownTime  ולעמוד בזמן ובתקציב שנקבעו עסקים נדרשים לשילוב של ידע מקצועי במגוון תחומים וביכולת ביצועית וניהולית שתחבר את כל המרכיבים של הפאזל.

AGAS מציעה ללקוחותיה שירותי מומחה לליווי וניהול של פרויקטים ושל תהליכים בליבת המחשוב, בתשתיות ובתקשורת.

 

 

  • האם המנמ”ר שלך מכוון את הספינה ליעד או לאסון? לקחים מניהול אסטרטגי בגשר הפיקוד למה טכנאי תמיכה טכנית מצוין לא בהכרח מתאים להיות מנמ”ר – ואיך מנמ”רים אפקטיביים מצליחים בשיתוף פעולה עם חברות תמיכה טכנית ואינטגרטורים בשנת 1989, אסון ה-Exxon Valdez נכנס להיסטוריה כתקרית שהדגישה את חשיבות המנהיגות והאחריות בגשר הפיקוד. רב החובל של מיכלית הנפט המפורסמת לא היה בעמדתו ברגע קריטי, והדבר תרם להתנגשות הרת אסון שגרמה לדליפת נפט ...
  • אומרים שלום ל-Windows 10: הגיע הזמן להתקדם! ​אומרים שלום ל-Windows 10: הגיע הזמן להתקדם! מיקרוסופט הודיעה רשמית כי תפסיק לתמוך ב-Windows 10 ב-14 באוקטובר 2025. המשמעות היא שלאחר תאריך זה, לא יסופקו עוד עדכוני תוכנה, סיוע טכני או תיקוני אבטחה עבור מערכת הפעלה זו. לכן, מומלץ לעבור ל-Windows 11, המציעה חוויית משתמש מודרנית ומאובטחת יותר. ללא עדכוני אבטחה – המערכת שלכם בסיכון! כאשר התמיכה הרשמית ...
  • IT System Security דרוש/ה IT System Security ליישום ותחזוקה של מערכות המחשוב בארגונים השונים, עובדת HANDS ON לטיפול תחקור ותחזוקה של מערכות הליבה לרבות אבטחת מידע דרישות: – ידע וניסיון בתחזוקה והקמה של מערכות EDR/XDR – תמיכה בשירותי Public Cloud: Google Workspace, Office365, Azure, AWS – ידע וניסיון במערכות SIEM – ידע וניסיון בתחקור, הבנת ממצאי סקרי אבטחה – ידע וניסיון במערכות WAF/NAC/WEB FILTERING – תמיכה ...
  • דילמה: ענן Vs. מקומי והארגון שלי ההחלטה בין ליבת מחשוב מקומית on-premise לבין העתקתה לענן הינה אחת הדילמות המרכזיות המאפיינות את תפקידו של מנהל ה-IT החדש. זו החלטה קשה, לא רק מפני שהיא נתפשת כהרת גורל אלא מפני שההשוואה בין פתרון ענן לפתרון מקומי אינה פשוטה, לא מדובר בהשוואה בין תפוחים לתפוחים. ומשמעות הדבר שלכל דרך יתרונות וחסרונות ואין פתרון חד ...
  • פתחון לב בשירותי מחשוב: לא רק טכנולוגיה בעידן המודרני, כאשר הרבה מהשירותים שאנו צורכים הם טכנולוגיים, נדרשת הבנה מעמיקה לא רק של הטכנולוגיה עצמה, אלא גם של בני האדם שמאחורי המסך. השירותים בתחום המחשוב יכולים להיות מורכבים, עם מושגים טכניים רבים, אך לא פחות חשוב מזה הוא האופן שבו השירות ניתן – עם דגש על אמון ויחס אישי. תרגול של תרחישים טכניים הוא ...
  • מה הקשר בין ט”ו בשבט ומחשוב בר קיימא? היום בערב נחגוג את ט”ו בשבט – ראש השנה לאילנות. החג המיוחד הזה מזכיר לנו את חשיבותה של המחזוריות בטיפוח אדמת הארץ שלנו. בתאריך בו רוב גשמי השנה כבר ירדו אנו מצווים לעבוד ולשמור על פוריות האדמה. ואכן ארץ ישראל, לא מעט בשל המנהג לנטוע עץ כל ט”ו בשבט הינה המקום היחיד בעולם בו שטח היערות מתרחב ...
  • איש\ת מכירות פרויקטים אנחנו מחפשים שחקן\ית נשמה נוסף\ת לצוות המכירות שלנו! התפקיד כולל יצירת קשר אישי וייעוצי עם הלקוח, הבנת הצרכים הארגוניים ותרגומם לפתרונות טכניים תוך עמידה ביעדי מכירה. בנוסף, ישנה אחריות על הפקת הצעות מחיר בעלות מפרט טכני, הכנת מצגות והצגת הפתרונות ללקוח תוך מעקב וfollow up על הפרויקטים. העבודה בממשק עם מחלקת presale ומנהלי הפרויקטים של החברה.   דרישות: נסיון במכירת ...
  • וירוס כופר: מה אפשר לעשות? וירוס כופר הפך כל כך נפוץ בארץ עד כי עסקים כבר אינם שואלים אם יחטפו אותו אלא מתי ורבים פונים לחברות ה-IT שלהם לטכס עצה. אך מפני שוירוס הכופר הינו יצור חמקמק, פושע שמצפין קבצים, דורש כופר ובורח עם מטבעות ביטקוין מבלי להשאיר עקבות, העצה הטובה ביותר שניתן לתת היא שפיקח יודע לצאת ממצבים שחכם ...
  • יום הסייבר של AGAS: הרצאה למכללה הלאומית לשוטרים במשרדי AGAS החדשים! השבוע במסגרת השקת מספר שירותים חדשים בתחום הסייבר ב-AGAS אירחנו קבוצה מהמכללה הלאומית לשוטרים. ליאור טוביאנה וערן קולרן סמנ”כלים בחברת AGAS העבירו לשוטרים הנותנים מענה במקצועות הסייבר השונים הרצאות על נושאי אבטחת מידע למגזר העסקי. נושא אבטחת מידע ורגישות המידע הארגוני הינם חלק מהליבה העסקית ב-AGAS ועתה ביתר שאת. מערך הסייבר הלאומי הודיע לאחרונה על חשש ...
  • איך הופכים עסק למכונית מרוץ? מהפך בשרשרת האספקה באמצעות דשבורדים, דוחות ו-BI לפני מספר שנים ישבתי עם מנהל מערכות המידע שלנו ומיישם חיצוני. השיחה הפכה לוויכוח בטונים גבוהים. ביקשתי לראות מסך דשבורד, מסך שיתעדכן באופן דינמי על פי הקריאות הפתוחות במרכז התמיכה, הסטטוס של הקריאות, הזמן שעובדים עליהם והאם אנו עומדים או מפרים את ה-SLA שהובטח ללקוח. סירבתי לקבל לא כתשובה. המיישם אמר שוב ושוב: “תפיק דו”ח, בלחיצת ...