כלקוח עסקי כל ציוד או תוכנה שתרכוש צריכים לעמוד בדרישות הרחבות יותר של הארגון ולהתאים לסביבת העבודה. לקוחות בשירות נהנים לא רק ממחירים מצוינים על פתרונות בחוד החזית הטכנולוגית אלא בהתאמה אישית של כל מוצר ומוצר מעמדת מחשוב ועד שרת וסטורז’. אפיון המוצר נעשה מתוך היכרות עם הלקוח ומתוך ידע עשיר בתוכנות הארגוניות, בהיצע החומרה
- מחשב ככלי עבודה: כמו סכין לשף כשמדובר במחשבים בבית, אנחנו לרוב סבלניים. המחשב מתחיל להיות איטי, לפעמים יש בעיות תאימות, אבל כל עוד הוא “עדיין עושה את העבודה,” אנחנו ממשיכים להשתמש בו. אבל מה קורה כשמדובר בעסק שלך? כאן, הגישה הזו עלולה לעלות ביוקר. הגיע הזמן לשנות את דפוסי המחשבה שלנו ולהבין שמחשב בעסק הוא לא סתם מכשיר – הוא לרוב ...
- IT System Security דרוש/ה IT System Security ליישום ותחזוקה של מערכות המחשוב בארגונים השונים, עובדת HANDS ON לטיפול תחקור ותחזוקה של מערכות הליבה לרבות אבטחת מידע דרישות: – ידע וניסיון בתחזוקה והקמה של מערכות EDR/XDR – תמיכה בשירותי Public Cloud: Google Workspace, Office365, Azure, AWS – ידע וניסיון במערכות SIEM – ידע וניסיון בתחקור, הבנת ממצאי סקרי אבטחה – ידע וניסיון במערכות WAF/NAC/WEB FILTERING – תמיכה ...
- איש\ת מכירות פרויקטים אנחנו מחפשים שחקן\ית נשמה נוסף\ת לצוות המכירות שלנו! התפקיד כולל יצירת קשר אישי וייעוצי עם הלקוח, הבנת הצרכים הארגוניים ותרגומם לפתרונות טכניים תוך עמידה ביעדי מכירה. בנוסף, ישנה אחריות על הפקת הצעות מחיר בעלות מפרט טכני, הכנת מצגות והצגת הפתרונות ללקוח תוך מעקב וfollow up על הפרויקטים. העבודה בממשק עם מחלקת presale ומנהלי הפרויקטים של החברה. דרישות: נסיון במכירת ...
- “אחרי החגים” כבר כאן: הגיע זמן לתוכנית תקציבית למערכות המידע. תקציב IT: עכשיו זה הזמן ! מתי נכין תקציב IT? “אחרי החגים”. מנהל בכיר בחברה הסביר לי פעם שבעברית משמעות הביטוי “אחרי החגים” נעה בין “זה לא מספיק חשוב לי” ל-“כרגע אין לי זמן לחשוב על זה” ולעיתים משמעותה “אף פעם”. פוטנציאל ההשקעה בתחום ה-IT אינו מוגבל וגדל משנה לשנה ככל שמערכות המידע מבססות את כדאיותן הכלכלית ...
- איך הופכים עסק למכונית מרוץ? מהפך בשרשרת האספקה באמצעות דשבורדים, דוחות ו-BI לפני מספר שנים ישבתי עם מנהל מערכות המידע שלנו ומיישם חיצוני. השיחה הפכה לוויכוח בטונים גבוהים. ביקשתי לראות מסך דשבורד, מסך שיתעדכן באופן דינמי על פי הקריאות הפתוחות במרכז התמיכה, הסטטוס של הקריאות, הזמן שעובדים עליהם והאם אנו עומדים או מפרים את ה-SLA שהובטח ללקוח. סירבתי לקבל לא כתשובה. המיישם אמר שוב ושוב: “תפיק דו”ח, בלחיצת ...
- דילמה: ענן Vs. מקומי והארגון שלי ההחלטה בין ליבת מחשוב מקומית on-premise לבין העתקתה לענן הינה אחת הדילמות המרכזיות המאפיינות את תפקידו של מנהל ה-IT החדש. זו החלטה קשה, לא רק מפני שהיא נתפשת כהרת גורל אלא מפני שההשוואה בין פתרון ענן לפתרון מקומי אינה פשוטה, לא מדובר בהשוואה בין תפוחים לתפוחים. ומשמעות הדבר שלכל דרך יתרונות וחסרונות ואין פתרון חד ...
- יום הסייבר של AGAS: הרצאה למכללה הלאומית לשוטרים במשרדי AGAS החדשים! השבוע במסגרת השקת מספר שירותים חדשים בתחום הסייבר ב-AGAS אירחנו קבוצה מהמכללה הלאומית לשוטרים. ליאור טוביאנה וערן קולרן סמנ”כלים בחברת AGAS העבירו לשוטרים הנותנים מענה במקצועות הסייבר השונים הרצאות על נושאי אבטחת מידע למגזר העסקי. נושא אבטחת מידע ורגישות המידע הארגוני הינם חלק מהליבה העסקית ב-AGAS ועתה ביתר שאת. מערך הסייבר הלאומי הודיע לאחרונה על חשש ...